فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک چابهار با همکاری نهادهای اطلاعاتی، از احتکار مقدار زیادی برنج توسط سودجویان مطلع و به همراه بازرسان اداره صمت وجهاد کشاورزی به محل شناسايی شده اعزام شدند.
سردار محمدرضا اسحاقی روز جمعه در گفتوگو با خبرنگار دیار عیار اظهار داشت: ماموران در این عملیات پس از بررسیهای لازم مقدار یک میلیون۴۷۰ کیلو گرم برنج را احتکار نموده بودند، پلمپ کردند.
وی بیان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش اقلام احتکاری در این انبارها را دو هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس با برهم زنندگان امنیت اقتصادی و محتکران به شدت برخورد خواهد کرد.
لینک کوتاه :
https://www.diyareayyar.ir/?p=21426








