مردم از عملکرد و عدم پاسخگویی مخابرات بشدت گلایه مند هستند | بسیاری از ادارات و شهروندان ما خط تلفن ندارند و آنتن دهی در این شهرستان به شدت اسفناک است
مردم از عملکرد و عدم پاسخگویی مخابرات بشدت گلایه مند هستند | بسیاری از ادارات و شهروندان ما خط تلفن ندارند و آنتن دهی در این شهرستان به شدت اسفناک است
امام جمعه نیمروز گفت: مردم از عملکرد و عدم پاسخگویی مخابرات بشدت گلایه مند هستند، هنر مدیرکل این نیست که در اتاق خود راحت بنشیند بلکه باید بصورت مستمر در شهرستان های استان بازدید و نظارت داشته باشد، با مردم بنشیند و حرف مردم را بشنود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار عیار به نقل از تنگه_احد حجت الاسلام والمسلمین اشرفیان در شورای اداری شهرستان نیمروز داشت، درخصوص ادعای مدیرکل مخابرات خطاب به مدیر مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان مبنی بر پاسخگو بودنش اظهار کرد: اینکه آقای مدیر مخابرات میگویند ما پاسخگو هستیم معنای پاسخگویی به مردم چیست؟ ماحرف‌های شما را قبول نداریم، چند سال است که نه شما و نه مدیر شهرستان شما صدای فریاد مردم را جواب نداده اید؟ نه مردم و نه ادارات حتی یک خط تلفن ندارند! در سفیدآبه اگر اتفاقی رخ دهد که جان و زندگی مردم در خطر باشد امکان تماس نیست؛ تکلیف کابل های مسروقه و رنج مردم چیست؟ معنای پاسخگویی شما به مردم چیست؟ امروز هم اگر نماینده محترم شما را نمی‌آوردند شما حاضر به حضور درجمع مردم نبودید. پاسخگو بودن به قشنگ صحبت کردن در اینجا نیست به صداقت و کار مردم را راه انداختن است.

وی گفت: پاسخگو بودن به این است که بیایید و هر مدتی با مردم جلسه بگذارید، مشکلات مردم را ببینید و واقعیت ها، نواقص و مشکلات را بپذیرید، عذر خواهی کنید و آن هارا جبران کنید.

اشرفیان افزود: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند مسئولین در واقع خود را نوکر مردم بدانند و اینکه حضرت امام فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند یعنی چه؟! یعنی مردم صاحبان اصلی این نظامند، اما حال در گاهی مواقع می‌بینیم که بالعکس است و مردم باید بسیار رایزنی کنند که بتوانند مسئولین را تازه ببینید و زیارت کنند و مشکلات را بعد مطرح کنند.

اشرفیان ادامه انتقادات خود به مدیرمخابرات استان افزود: بسیاری از ادارات ما ارباب رعیتی شده است و بنابراین خواسته ما این است که مشکلات مردم را باور کنید و بپذیرید؛ جدا از ادارات ما خیلی از شهروندان تماس گرفتند، پیام دادند، درد و دل ها را مطرح کردند که سالهاست که من عرض کردم که یک سال است که بند در جریانم که خیلی از ادارات ما مشکل دارند؛ خیلی از خانواده ها و شهروندان مشکل دارند برخی از شهروندان که مراجعه کردند گفتند که ما سالهاست فریاد میزنیم ولی کسی صدایمان را نمی شنود.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیمروز در ادامه درخصوص عدم پاسخگویی مدیر مخابرات زابل نیز گفت: من خدمت جناب آقای قریشی تماس گرفتم و به ایشان گفتم کابل های مخابرات را دریابید، عرض کردم خیلی از ادارات و شهروندان ما خط تلفن ندارند و آنتن دهی در این شهرستان به شدت اسفناک است که حتی فرماندار محترم نیز پیگیری کردند و فرمانداران سابق، دوستان و دستگاهای امنیتی نیز این را یکی از مشکلات منطقه عنوان کرده اند؛ اما کسی‌پاسخگو نبود و پاسخگو بودن را نمیدانم از دید شما چیست و شاید ما برداشت دیگری داریم.

امام جمعه نیمروز گفت: پاسخگو بودن به این است که مسئولین محترم هر چند مدت از مرکز استان به شهرستان ها بیایند و ببینند که وضعیت زندگی شهرستان ها چگونه است، مردم چه وضعیتی را متحمل میشوند، ما حالا چقدر خوشبحالمان می‌شود که یک مدیر تازه بیاید تا ما مشکلمان را مطرح کنیم! کجای کاریم ما!