به گزارش دیار عیار، سپهر خلجی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستانبا بیان اینک مدیران دستگاههای اجرایی باید توان تحلیل وضعیت و اجماع موضوعات مربوطه را داشته باشند، گفت: مدیران دستگاهها بدانند طبق آیین نامه دولت به عنوان مدیر دستگاه مسوول اطلاع رسانی از آن دستگاه هستند نه روابط عمومیها، بنابراین تا شما به عنوان یک مدیر به اهمیت کار رسانه اشراف پیدا نکنید نمیتوانید در آن حوزه موفق عمل کنید.
وی تاکید کرد: روابط عمومی در دستگاه اجرایی یعنی مدیر طراحی رویداد، مدیر طراحی عملیات رسانهای و مدیر تصویرسازی از خدمات آن اداره برای افکار عمومی؛ بنابراین استانداری سیستان و بلوچستان باید روابط عمومیهای استان را در بازه زمانی یک ماهه بازنگری کرده و اگر نیرویی ناکارآمد در آن به کارگیری شده حتماً جایگزین با سایر افراد دارای توان رسانهای شوند، باید تصویر سیستان و بلوچستان را به میزان خدمات ارائه شده تغییر دهیم.
خلجی بیان کرد: براساس بخشنامه اخیر معاون اول رئیس جمهور، هیچ لایحهای و آیین نامه در هیات دولت مطرح نمی شود مگر اینکه پیوست ارتباطی و اطلاع رسانی (پیوست رسانهای) داشته باشد.
وی با بیان اینکه روابط عمومیها و بخشهای رسانهای دستگاهها همه توان رسانهای سیستان و بلوچستان را برای بیان دستاوردهای دولت به کار بگیرند، تاکید کرد: استانداری باید برای پروژههایی که در این استان تعریف میشود سهم رسانه تعریف کند.
رئیس شورای اطلاعرسانی دولت در ادامه گفت: آرایش رسانهای دشمن سالهاست تغییر اساسی کرده و حالت آفندی به خود گرفته در این شرایط به نقاط ضعف و قوت حمله میکند، از آنجاییکه در بحث روایتها درگیر یک موضوع نفسگیر و جدال سخت در مدیریت پیام هستیم و جنگ اصلی ما ترکیبی و با تمرکز بر اقتصاد با محوریت رسانه است تمام تلاش دشمن برای ضربه زدن به حوزههای اقتصادی است بنابراین باید تلاش کنیم از هر وسیله ممکن و ظرفیتهای موجود برای شکستن این تصویر القایی دشمن استفاده کنیم.
وی با تاکید بر این مطلب که سیستان و بلوچستان سرزمین فرصتها است، افزود: نباید بگذاریم دشمن به اهداف خود برسد، دولت سیزدهم توجه ویژهای به این استان دارد که با هدف توسعه و پیشرفت استان رقم میخورد؛ اقدامات انجام شده در این دولت در حوزه آب، ریلی، جاده و گازرسانی با هدف رفاه مردم بیسابقه است.








