علی ملایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار دیار عیار اظهار داشت: اواخر پارسال طی حادثه در جاده زابل به زاهدان محدوده پایگاه شهرسوخته تصادف و منجربه فوت برادر بنده و سرنشین شد،
طبق گفته منابع آگاه در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ مورد تصادف در این محدوده رخ داده است.
وی افزود: این پیچ حدود سه کیلومتر است، با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان صحبت کردم، اعلام کردند که همکاران را برای بررسی به محل اعزام می کنم، اما تاکنون اتفاق خاصی در زمینه ایمن سازی رخ نداده است.
وی بیان کرد: تعجب می کنم که چرا طی دو دهه اخیر این دو الی سه کیلومتر را ایمن سازی نکردند؟ آیا درست است که پیچ دو کیلومتری اینگونه مردم را داغدار کند؟
این فعال مدنی ادامه داد: اکنون که بزرگراه زابل به زاهدان پیشرفت فیزیکی زیادی دارد، متولیان امر در زمینه ایمن سازی بخشی از مسیر که هنوز دو بانده نشده، ورود نمی کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به ترافیک این مسیر و مدت زمانی که تا تکمیل بزرگراه زاهدان به زابل طول می کشد، بنابراین باید راهداری و حمل و نقل جادهای استان نسبت به ایمن سازی و آسفالت شانه خاکی جاده اقدام کند.








