محمد میر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دیار عیار اظهار داشت: در این طرح که بیشترین تمرکز آن بر دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه شهرستانهای منطقه ی سیستان است، گروههای مختلفی از فعالان فرهنگ و هنر با همکاری مدارس و مساجد، استعدادهای گروههای هدف را مورد ارزیابی قرار دادند.
وی افزود: تعداد ۴۲۰ نفر به سطح دوم که در آن آموزش و ارزیابی دوباره و سه باره مورد نظر است راه پیدا کردند.
وی بیان کرد: طرح مذکور که در چهار سطح برنامه ریزی شده است پایان مشخصی نخواهد داشت چرا که کار اصلی در این طرح پس از اختتامیه آغاز خواهد شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زابل ادامه داد: استعدادهای کشف شده پس از انجام اختتامیه و تجلیل از راه یافتگان به سطح پایانی، چاپ و انتشار کتابی از آثار برگزیدگان، در انجمن ها جذب خواهند شد و مراحل تکمیلی آموزش و مهارت آموزی این افراد در انجمنها انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: این طرح که با هدف پویایی فضای فرهنگ و هنر منطقه ی سیستان با محوریت شهرستان زابل در حال انجام است توسط اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل،انجمن شعر و ادب آزادسرو سیستان و انجمن ادبیات داستانی ارنواز انجام میشود.
وی خاطرنشان کرد: این طرح از اول بهمن ماه آغاز شده و کار آموزش، ارزیابی و داوری آثار به صورت شبانه روزی در حال انجام است
میر گفت: امید می رود با انجام این طرح که می تواند به عنوان الگویی برای پویایی فرهنگی کل کشور معرفی شود، استعدادهای ارزشمندی به فضای فرهنگ و هنر شهرستان زابل و منطقه ی سیستان معرفی شوند.
طرح بزرگ استعداد یابی “از مدرسه و محله تا انجمن” در سیستان برگزار شد
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زابل گفت: طرح بزرگ استعداد یابی فرزندان سیستان با عنوان "از مدرسه و محله تا انجمن" پس از ارزیابی نزدیک به دو هزار نفر دانش آموز و افراد مستعد منطقه به دومین سطح رسید.
لینک کوتاه :
https://www.diyareayyar.ir/?p=7673
برچسب ها
از مدرسه و محله تا انجمن انجمن داستان نویسی ارنواز انجمن شعر و ادب آزاد سرو سیستان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زابل طرح بزرگ استعداد یابی فرزندان سیستان محمد میر
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.








