عطاء اله اکبری روز چهارشنبه در گفتوگو با خبرنگار دیار عیار اظهار داشت: اجرای پروژه سه راهی دشتک به نصرت آباد سال ها متوقف بود و برای این که در صورت تخصیص منابع، پروژه ادامه پیدا کند، قرارداد پروژه باز مانده بود که با ایراد دیوان محاسبات، قرارداد ابطال شد.
وی با اشاره به اینکه مسیر مذکور ۷۸ کیلومتر طول دارد و در قالب سه قطعه کار شده و حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دار، افزود: پیش بینی می شود برای تکمیل این پروژه به ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
وی بیان کرد: امسال در موافقت نامه ملی حدود ۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شده ولی یک ریال تخصیص نداشتیم، اگر اعتبار مذکور تخصیص داده شود در قالب قرارداد جدید از یک سمت پروژه را آغاز می کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: پس از تکمیل باند دوم مسیر زابل به زاهدان در اسفند ماه ۱۴۰۳ و در صورت تامین منابع می توانیم روی مسیر سه راهی دشتک به نصرت آباد تمرکز کنیم.
وی گفت: امسال ۲۵ کیلومتر از باند دوم مسیر زاهدان به زابل را افتتاح می کنیم و تا پیش از شهر سوخته پیشرفت می کنیم، پس از آن شهر سوخته را دور میزنیم و مسیر را به سمت زابل ادامه خواهیم داد.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:
به دلیل کمبود منابع احداث جاده سه راهی دشتک به نصرت آباد اولویت نیست/ تکمیل بزرگراه زاهدان _زابل اولویت است
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: احداث جاده سه راهی دشتک به نصرت آباد پیشنهاد راه و شهرسازی بود، در گذشته بخشی از این مسیر زیرسازی شده، اما به دلیل اینکه باند دوم زاهدان به زابل اولویت دولت است و دولت با کمبود منابع مالی سنگین مواجه شده، در حال حاضر تکمیل بزرگراه زابل به زاهدان و پل های مسیر در اولویت است.
لینک کوتاه :
https://www.diyareayyar.ir/?p=11175
برچسب ها
بزرگراه زاهدان _ زابل جاده سه راهی دشتک_نصرت آباد شهر سوخته عطا اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.








